mandag 14. mars 2011

Det er helt fantastisk

å ha en datter som snart er 3 år <3 

Og det er mange grunner til det, og EN av grunnene er at man skal bake kaker til bursdagen hennes til helgen og EN av de andre grunnene er at man kan handle inn RÅÅÅÅÅÅÅSA uten at noen blunker på ett eneste øye ;) Selv om det er fordi mor liker det…….. ;)  Og når det i tillegg kan SLÅS SAMMEN, altså baking,  råååååsa OG snart 3 år gammel datter, DA er lykken komplett :D <3

14032011434red

Ja en tur til Ski Storsenter endte med komboen rååååsa og sukker ;) Som det skal være til en 3 års bursdag altså :)

14032011435red

VELDIG spent på å teste Marshmallow Fluff Jordbær altså! Angrer bare på at jeg ikke kjøpte naturell varianten også :(    Men mulig dte blir en kake med Marshmallowfondant på utenom ;) (og det minner meg på hvorfor jeg gikk innom –nille og ikke husket hva jeg gjorde der….. Skulle jo ha dukke til prinsessekaka….DET glemte jeg :( )

  14032011437red

Joda, skimter en anelse lilla her også, for man må jo ikke gi mennene helt hjerteinfarkt her, og lilla er jo også SÅÅÅÅ FINT :)

14032011438red

Melis med jordbærsmak av alle ting!  Joda, det skal på bolledama sin kjole ;) Vet dere ikke hva bolledame er??? Det er det jeg er oppvokst med på bursdagene mine :) Mamma lagde alltid en boller i form av en stor jentefigur og “kledde på” med farget melis og MASSE godterier til hår, pynt og knapper :) STORSLAGEN SUKSESS hvert år :)  Og i tillegg hadde vi kokosboller og rød brus <3

Men hadde jeg visst at Ultra hadde rosa marsipan fra Odensa hadde jeg nok heller gått for den, da den var til halve prisen  av denne fra Wilton – ja ja, mer råååsa next time ;)  14032011436red

Og så fant jeg noe spennende jeg ikke har testet før, og som ga meg en ide om å kanskje spare litt tid ???? Noen som har prøvd denne????? Planen var jo å lage hvit sjokoladekrem til cupcakene, men mulig jeg tester dette istedet :) Eller begge deler ;)

Både rååååsa og lilla gelefarger er handlet inn, så det blir nok ingen hvite topper ;)

Men utover dette LOVER Jeg at det blir mer tradisjonelle kaker også altså ;)  

Ingen kommentarer: