lørdag 10. januar 2009

Slappe-helg......

I dag er det egentlig for fint vær til å sitte her inne, men det gjør jeg da altså likevel..... Henriette er snart i ferd med å våkne ute i vogna etter formiddagshvilen sin. Hun sover kun hvis hun får sove i vogna på dagtid, så det var godt at det kom mildere vær.
Bildet er ikke fra i dag, men det viser en av Henriettes favoritt aktiviteter for tiden..... Roting i DVDene ;)
-
Det ble litt stopp i syingen min igjen.... Symaskinen min sa PANG for 2. gang på 2 mnd, så nå er jeg lei. Håper servicemannen kommer og henter den snart og at det lar seg fixe på ene eller andre måten.
-
Gypsy fikk i går erfare at det IKKE er lurt å klø seg på gjerdestolpene. Hun hadde hals på dekkenet sitt, og det eresulterte i at hun hang seg fast. Heldigvis kom Malin henne til unsetning da hun holdt på i stallen, fikk henne løs og tok av halsen. Markkur ble gitt til alle hestene på stallen i går også, så da skulle den saken være grei noen mnd til.
-
Stein tilbringer helgen på kurs, så vi jentene er alene hjemme - i alle fall i den grad man kan kalle det alene med 5 hunder i hus ;)
-
Sender også noen lykkeønskninger til min lillesøster Rikke Cecilie på 12 år som nå er i Birmingham på dansekonkurranse!! Konkurransen er i morgen, så her krysses alt som krysses kan! Kjempestolt av deg Rikke !!!!
Bildet til høyre er fra april 07
Og dette tar hun sikkert livet av meg for å ha lagt inn, men nåtte bare :) Bildet er fra August 05 (venstre)

1 kommentar:

Disc Dogging Norge sa...

Flotte bilder av lillesøster altså! =) Hvordan gikk det i det store utland egentlig?