søndag 25. januar 2009

Knall debut

Stein hadde med seg Guffen (Flatnews Good News) og Snuppa (Flatnews Give Me Five) på deres første valpeshow i Flatebyhallen i går. Det var Follo Brukshundklubb (FBK) som var arrangør.
Der gjorde de braksuksessog Snuppa ble BIM og Guffen ble 3. BIS !!!!!!! Hvilken bedre debut kan man tenke seg?????
-
Det var ganske mange valper med (antall kommer når jeg får hjem Stein...) og med kun 1 dommer så ble det en laang dag. Det satte ikke jeg helt pris på da, for jeg lå hjemme og var syk og hadde ansvar for de 4 andre hundene og Henriette. Gypsy var Malin så snill å ta for meg. Det er derfor ingen bilder fra gårsdagen og dens vinnere.
-
Jeg er fortsatt ikke bra, men noe bedre, derfor blir det ingen tur på Henriette og meg til Flatebyhallen i år i det hele tatt :( I dag er jo alle dyra hjemme også, så de få kreftene jeg har får gå til de og Henriette (som forøvrig kan være ganske tålmodig når hun må).
Gypsy er heldig og har Malin i dag også. Tusen takk Malin - hva skulle jeg gjort uten deg!!!!! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var 116 valper totalt så nr 3 av de er kjempebra. Meget fornøyd.

Stein