søndag 1. februar 2009

Denne utsikten hadde jeg kl 9 i morges, og den er ikke verst er den vel???? Malin, Lady, Gypsy og jeg tok en times skrittetur på kvisten, og som vanlig ble det en kooooooselig tur :) Lady er en sprelsk dame alene, men sammen med stødige Gypsy er hun også som fjell. Gyspsy klarer neeeeeeesten å holde samme saaaakte tempo som henne også *ler* Lady er nelig barfot og kanskje litt sårbent i tillegg til forsiktig på holka nå. Gypsy derimot er full av krutt og har nye pigger ;)

-

Her er gypsy veeldig nyskjerrig på skapningene som er på besøk hos henne :)

Ellers var Stein og Henriette en tur hos Rune og Heidi i Fredrikstad i dag. Der ble det PC fix og hundeklipp, og Henriette hadde visst kost seg med vaffler :) Hun var blid som en sol etter en dupp i bilen hjemover, men sliten etter å ha vært borte i hele går (Mommo) og i hele dag, så hun sovnet glatt da hun ble lagt.

Jeg hadde stoooore planer om masse produksjon i dag, men i en kombinasjon av at sydaten ble avlyst og jeg ikke var helt i hundre, så ble det ikke noe ut av det - alt jeg tok i ble feil og da mister man fort inspirasjonen. Får se om jeg får rettet det opp i morgen, for har virkelig noen ting som må bli ferdig snart.

Taco er fortært og kroppene er slitne så nå er det natta på hele gjengen her.

1 kommentar:

Rødhetta sa...

Herlig....slik skulle man alltid startet dagen!! Har ikke riktig så god utsikt som deg jeg da;) Holder meg til isiser jeg...tølter avgårde inn i soloppgangen.
Ønsker deg og dine ei knall fin februar helg!!