torsdag 19. februar 2009

Vinterferie

Ja det er jo ikke stort vi merker til at det er vinterferie da..... annet enn at vi har hatt feriegjest her. Rikke kom sent onsdag kveld etter at hun hadde trent freestyle på Kolbotn.
_
I dag ble det en liten skitur på Rikke. Planen var at Henriette skulle få sitte i akebrettet mens jeg dro henne, men siden det snødde endel måtte det bli vogn på henne. Rikke på ski, Shakir svinsende rundt mens Henriette satt godt polstret i vogna som mor måtte dytte tungt i 3-5 cm løs snø - ble ikke rekord lang tur kan jeg fortelle! Det var TUNGT!

Da vi kom inn ble det lunsj på de to eldste mens den minste og den 4 bente sovnet. Så fikk vi til litt hobbyting og TV titting. Desverre var jeg ikke helt i form og måtte ta en migrenetablett rett før Henriette våknet, så jeg sovnet etterhvert på sofaen mens Rikke passet Henriette. Tydelig har jeg sovet godt, for Rikke sa telefonen hadde ring uten at jeg har hørt det... (den var 30 cm fra hodet mitt.....)
-
Heldigvis gikk migrenen over og vi kunne ta en tur i butikken, men for et føre.............!!! Det ble hjemmelaget pizza til middag og vaffler til dessert. Jammen lenge siden jeg har laget vaffler. Vel...... det var vel strengt tatt Rikke som både laget røren og stekte de da - flinke Rikke :)
-
I morgen tidlig skal jeg kjøre henne hjem og Henriette skal tilbringe dagen hos Mommo, Bessa, on kel og tante. Malin og jeg skal ri, og det er såååååååååååå KOS :)

4 kommentarer:

Disc Dogging Norge sa...

Næmen, får jeg ikke være med å få kred. for bloggingen lengre nå ;) haha
Ser ut som dere kosa dere!! KLEMMER

Anonym sa...

....det har vært så merkelig stille og rolig et par dager her....:-)ingen krangling eller skriking....hmmm

Anonym sa...

Ja det var en fin ferie... I allefall for meg:) Nå sitter god jenta ved siden av meg og gliser bredt. ( mon tro hva hun sier *hmm)
Jaja, takk for 2 fine dager...... Klemmer

Mappedi sa...

Karin: nei det får jo være måte på *ler*

Mamma: he he, bra du har fått hvilt deg til i dag da, med alle 3 ;)

Rikke: bra at du har hatt det fint :)