søndag 17. mai 2009

17. mai

Gratulerer med dagen alle sammen :D  Kanskje litt sent på dagen å si det nå, men dog … ;)

Vi har hatt en fin dag med flott vær. Dagen ble feiret i Skiptvet sammen med min familie.

IMG_9992IMG_0003   IMG_0011

Det ble mye inntrykk på en liten jente, men på slutten av dagen skulle hun bare gå, gå gå og atter gå, og siden hun ikke klarer å gå helt selv enda så måtte mamma og pappa bytte på å bli skjeve i ryggen ;)

 IMG_0016 IMG_0018 IMG_0020

Sydd hadde jeg jo gjort til denne anledningen også ;) Henriette og jeg hadde klær i samme stoff, men i forskjellige farger. Jeg nøyde meg med skjørt og veske, mens Henriette fikk kjole, kåpe og lue/hatt.

 IMG_9994IMG_9996

Ha en fortsatt fin feiring alle sammen :) Vi skal fyre grillen nå og kegge minstemor ;)

Ingen kommentarer: