fredag 25. desember 2009

Julaften er over for denne gang

Ja, da er julaften over for denne gang, og ett helt år til neste gang. Heldigvis vil vel noen si ;) Vi feiret kvelden hjemme og hadde besøk av Steins far, mor og bestefar. Henriette var i ekstase da  hun begynte å skjønne pointet med alle pakkene som lå under treet ;) Hun var derimot ikke fullt så med på at andre enn henne som skulle få pakker ;)

Mn gullet holdt ut til kl var 21:30! Og nøt det å kose seg i sengen helt tl kl 10:45 i dag :) Flinke jenta si det :) Og det til tross for alt det fine som ventet på henne nede i stuen :)

Henriette takker for både duplo, bøker, tegnesaker, tegnebrett, piano (!), klær og andre leker :) Hun storkoste seg! Maleskrinet ville hun absolutt ha  med seg i sengen!!!!!

 

IMG_1059 Årets juletre – første vi har på 3 år…  Men i år skulle det bli jul på Henriettes premisser, så da må man ha tre! Det ble pyntet tiiidlig julaften morgen før hun stod opp – og da hun kom ned sa hun “oooooooooooooooo” ;)

Lett fasinert ja :)

 

 

Ny julekjole må man jo også ha :) Denne sydde jeg natt til julaften ;) Rød fleece med puuuuusekanter :) Denne pusen røyter med enn 5 voksne Flater til sammen, så det var noe herk å sy i ;) Men fiiin sys\ns jeg den ble, og så er dt ebrodert Julen 2009 foran :)

 IMG_1095 IMG_1094

Og gavene må jo sjekkes ut ;)

 IMG_1096

Henriette er også veeeeeeeeldig glad i sko – og her er det mammas høyhelte sko som det går i! Hun tasset rundt i disse en stund ;) Snasen dame :)

  IMG_1102IMG_1104

Og så et bilde fra i dag der hun bygger med duploen som hun fikk fra oldefar :) 

 IMG_1106

Nå skal hun mor svinge seg rundt her og begynne nesten fra scratch ;) Om et par timer kommer min familie, så da blir det ny runde med både julemiddag og pakker!

Så nå sender jeg Stein i stallen så han kan ta min økt tder, og så må jeg nok desverre skru av min nye flotte mini PC som var gave fra mann og  barn (les: Henriette, hunder og hest;) )

Ha en fortsatt GOD ROMJUL alle sammen :)

 

Edit: siden jeg ikke fikk postet innlegget da jeg skulle, så kan jeg nå fortelle at fam. Bergh / Sørensen nå har reist. Vi er atter en gang mette og fornøyde og enda flere gaver er åpnet.

IMG_1108

2 kommentarer:

Disc Dogging Norge sa...

For en herlig kjole!! Sånn vil jeg ha til neste år ;) haha!

Mappedi sa...

Hehe, det kan vi ordne vet du ;)