søndag 19. april 2009

En sosial lørdag

Lørdag ble en sosial dag her i heimen.
KL 9 om morningen kom Tine, Tom Erik og Tilda.
Tine og jeg reiste med en gang avgårde til Askim. Vi skulle på bruktmarked i regi av Fødsel i Fokus og på loppis.
Jeg fikk ikke helt det jeg hadde planer om på bruktmarkedet, men Henriette fikk da litt likevel ;) Tror jemmen TIne fikk gjort noen kupp også. Etterpå bar det avgårde til loppis. Siden vi da hadde vært på brukten først hadde sikker de beste loppene hoppet avgårde allerede, men jeg fikk da med meg en pose med stoffer for 50 kr :D
Mens vi jentene handlet til kveldens taco reiste våre respektive avgårde med Henriette og Tilda i baksetet. De skulle ut og ordne et par ting, men som 2 x Feragen så tok det 6 timer eller noe.... Tror de koste seg og jentene var bådemøkkete og slitne da de kom hjem - og sultne.
Taco i lange baner ble det, og jentene avsluttet med is....

Ingen kommentarer: