onsdag 27. april 2011

Branntilløp

Jada, her i huset er ingenting umulig…..  Påskeaften hadde vi gressenke-mamma`n min på middagsbesøk. Siedn det var noe på TV jeg ville se, fant jeg ut at vi skulle snu spisebordet slik at alle kunne se TV –  Takk høyere makter  for at jeg gjorde det.

Takk enda en gang til en engel som sa jeg skulle se bort på yndlingsskapet mitt akkurat i tide -  antakelig bare spørsmål om tid før det hele stod i lys lue……

Jeg hadde på måfå satt min nyoppussede høye lysestake med lys i på skjenken noen dager tidligere (der det på bildet står et giga påskeegg). Når stemningen skulle settes denne kvelden ble dessverre også dette lyset tent uten at jeg tenkte over hvor det stod……

Plutselig ser jeg bort på skapet og ser at det er en stor sort flekk under det og iler til for å blåse ut. røsker ut skuffene i skapet da jeg visste det lå noe i en plastpose oppi den til venstre. Posen var varm tvers gjennom duken som lå i den, skuffen er brun inni og det var så varmt at jeg brant meg da jeg tok oppi den.

Under skapet:

Oppi skuffen, som det da lå en duk i en plastpose i….

Inni rommet der skuffen stod:

Huff så fort det kan gå virkelig galt altså Trist fjes  Jeg har ikke engang orket å se om jeg klarer å vaske bortflekken, men skapet må nok få seg en runde eller to med maling etter dette ja.

Takk til den som sitter på min skulder og sier fra  innimellom Smilefjes

Ingen kommentarer: