onsdag 13. april 2011

Gult er kult

- i alle fall opp mot påske Smilefjes Jeg er ivanligvis ikke så fan av denne fargen, men den hører jo liksom med til denne årstiden. Eneste gangen jeg vet at jeg var skikkelig skuffet over at noe ikke var gult var da jeg var hos venninnen min og skulle få se få timer gamle kyllinger for første gang og de IKKE var gule – DA var jeg skuffet da Smilefjes som blunker 

Men, over til gult og GODT!

Mandagen var det et par venninner her på hobbykveld, og siden jeg hadde invitert til påskepyntlaging så hørte jo en viss påskefaktor med Smilefjes som blunker Og noe å stappe i kjeften så man ikke prater HELE tiden er jo en selvfølge Smilefjes som blunker 

Og i all beskjedenhet: de var KNALLGODE!  Oppskriften finner du her.  Jeg lagde ikke med angel feather icing, men med helt vanlig pisket kremfløte med guuuuul farge Smilefjes Disse skal definitivt lages oftere!

Skal legge ut bilder av det jeg lagde senere, men det er ingen av de (påskeegg) som er ferdige enda, og jeg har planer om flere Smilefjes som blunker Det var nemlig ikke så lett å få male, klippe og lime når man har en 3 åring som eeeeeeeeeeelsker akkurat det samme ved sin side Smilefjes som blunker Hun ville ha maling, mer maling og sang male sangen Smilefjes Den lyder slik: “male, male, male, male, male” osv i en flott melodi Smilefjes som blunker

1 kommentar:

Disc Dogging Norge sa...

Muffinsene var heeeeeeeeeeeeeeeeelt FANTASTISKE!!! =D Og Male-sangen burde spilles inn ;) *fnis fnis*