lørdag 9. april 2011

Påsketre

Da Henriette og jeg kom hjem fra barnebursdag i dag ville vi holde på litt ute. Jeg skulle ta inn noen nye greiner til å ha inne og på trappen.  Jeg fikk samlet inn de som havnet på trappen, og så fikk jeg øye på et kvart tre som hadde falt på bakken etter  den harde blesten vi hadde torsdag og fredag.

jeg drasset det med meg med tanken om at jeg kunne jo likegreit kappe fra et tre som alt var ødelagt Smilefjes som blunker  Tanken havnet fort på å ta det INN i en bøtte, men det ble for voldsomt Smilefjes som blunker  Men det ble kappet til og havnet på trappen ved den ene benken og ble pyntet med litt påskeegg og et lite fuglehus.

Selv syns jeg det ble veldig koselig, vet ikke heeeelt om uttalelsen til mannen  betød kun husfred Smilefjes som blunker 

Så nå begynner i all fall inngangspartiet å bli påskeklart, om man ser bort fra rengjøringen *kremt*

Bak hundeskiltet er de opprinnelig plukkede kvistene Smilefjes som blunker

Ingen kommentarer: