onsdag 6. april 2011

Frem fra boden

I 1996 (??? tror jeg det  var???) startet mamma, pappa (!) og jeg på Hobbykeramikk kurs hos naboen i Skjetve på Haugen skole. Det ble starten på mange år med maling for min del, for mine foreldre ble det en noe mer kortvarig prosess ;)

Jeg holdt på i mange år, men så var dte den berømte mangelen på tid da…. Men mye av utstyret mitt har blitt med meg på flere flyttelass og jeg har heldigvis ikke klart å kvitt emeg med det :)  Etter at sjefen kom med de flotteste påskedekorasjoner til butikken (se forrige innlegg) så ble jeg så inspirert at jeg dro frem kassen min igjen :) Den ble satt inn på boden da vi flyttet hit for 6 år siden og jeg var derofr veldig spent på innholdet….

Langt over halvparten av malingene kunne fortsatt brukes *lykke*  Endel av glassmalingen aner jeg ikke hvordan jeg skal blande, så det får bare ligge…

Men Henriette syns jo at dette var veeeeldig spennde og ville også male!  Noe keramikk lå igjen, så hun startet på en gris :)

I dyp konsentrasjon om å få dekket hele grisen ;) Hun storkoste seg og ville bare male mer og mer og mer :) Ferdig resultat skal dere få se ved en annen anledning :)

Ingen kommentarer: